.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران از بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از امروز خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دهقان معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: بر اساس مصوبه نود و یکم ستاد ملی کرونا از امروز دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول آموزش‌های حضور خود را بر اساس برنامه‌ای که از قبل به همه مدارس ابلاغ شده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از امروز دوشنبه اول آذرماه آغاز خواهند کرد.

او افزود:دانش آموزان متوسطه دوم هم از ۱۵ آبان آموزش‌های خود را آغاز کرده اند.

دهقان گفت: شرایط برای همه دانش آموزان برای حضور در مدارس آماده شده و چنانچه فضای کلاس برای حضور در کلاس کافی باشد دانش آموزان حضور می‌یابند.

او افزود: اگر تعداد دانش آموزان بیشتر از فضایی باشد که در شیوه نامه قید شده کلاس‌ها به صورت گروه بندی شده برگزار و در کنار آموزش‌های حضوری، آموزش‌های غیرحضوری و محتوای آموزش هم به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: فاصله دانش آموزان با یکدیگر در کلاس باید از هر طرف یک متر و نیم بوده و استفاده از ماسک هم الزامی است.

دهقان افزود: بیش از ۹۷درصد دانش آموزان ۱۲تا۱۸ سال استان تا کنون دز اول واکسن کرونا و بیش از ۷۱ درصد دانش آموزان هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

او افزود:برای دانش آموزان کمتر از ۱۲ سال هنوز واکسنی ابلاغ نشده است.

دهقان گفت: بر اساس بخشنامه آموزش و پرورش، استفاده از لباس فرم برای دانش آموزان الزامی نیست، اما دانش آموزان باید با پوشش مناسب در مدرسه حاضر شوند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران درباره سرویس مدارس، افزود:فقط رانندگانی که دارای کارت واکسیناسیون هستند می‌توانند کار سرویس دانش آموزان را انجام دهند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.